söndag 8 november 2009

Änglavakt

Känns som vi hade många änglar som vaktade oss när vi sladdade av vägen, for runt i luften och landade i skogen, bara några cm från en tall.
Det här är inget man vill vara med om, men nu blev det så i det hala väglaget. Lite för hög hastighet i förhållande till väglaget, går inte att skylla på något annat. Fem minuter efteråt kom sandbilen!
Tack alla snälla som hjälpte oss vid olyckan, paret som stannade, ambulanspersonal och polis.
Vi är nästan helt oskadade. Bara jag som har lite mer ont i nacke och rygg än vanligt. Vila och hjälp av sjukgymnast kommer säkert att hjälpa.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, det där såg inte alls bra ut! Tur att änglarna håller koll på er! Hoppas det onda i rygg och nacke reparerar sig snabbt så du kommer tillbaka till butiken snart.
Många tankar till er från Kristina, en kund som ofta tittar in,ibland bara för att spana,men ofta för att handla.Krya på dig!

susanne sa...

Men oj det där såg otäckt ut!!
Vilken tur ni hade,hoppas det går bra med nacken den är inte att leka med ,det vet jag som för tillfället är sjukskriven pga, nacken.Inte kul!!
Blommorna och "vasinlägget" jag köpte hos er är jag super nöjd med.
Vi syns:)

Maria sa...

Nämeny vad hemskt. Vilken tur ni måste ha haft. JAg vet vekligen vad bilolyckor kan ställa till med då min storebror krockade med en lastbil för 9 år sedan. Vinterväglag är inte att leka med!!

Stort krya på sig från oss.

Anonym sa...

Men.............Oh vad skönt att det gick bra. Kalla kårar......
Var ni på väg till Norr?
Kram Brorsan.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Oj, vilken tur att ni klarade er så bra som ni gjorde! Krya på dig. Vänligen Johanna

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Tack för era omtänksamma kommentarer.
De värmer. Vilar upp mig i Lovund hos barn och barnbarn. Vi ses snart i butiken igen, kramar

Sara sa...

Hugaligen! Vad skönt att det gick bra!

Anonym sa...

Hua va det såg otäckt ut! Nog hade ni en änglavakt alltid. Hoppas det går bra med nacken och ryggen. Krya på dig! Kramz

agge sa...

Å vilken tur i oturen! Hoppas att rygg och nacke snart är bra igen. Det här är väl det värsta med vintern...väglaget och just i början av snöandet!! Kramisar, Agneta