lördag 31 december 2011

Perfect nyår!

Snart är det dags för nyårsfesten. Hoppas ni kommer att få en glittrande glad och trevlig kväll.
Här en närbild av en germini som heter Perfect picture, nyårslila med silvriga blad till.  Värmeljus av 100% stearin, som (i verkligheten) glittrar. 
Jag gillar smådekorationer i koppar, praktisk som jag är. Då har man kvar något användbart när blommorna vissnat. Den här stora koppen kommer från Lot´s Living.
Om jag inte hinner med något mer inlägg före kl 24 så vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!


3 kommentarer:

Florentyna sa...

Happy New Year!

Royal Blommor sa...

Gott nytt år till er! Hoppas att ni har haft en riktigt bra jul och nyår och förhoppningsvis lite vila nu:)

Soportales 8 sa...

Martgareta Gott nytt år!
Tack så mycket med den tid vi spenderar, du är en artist, och jag värdesätter dig ... så jag ville önska er ett nytt år fyllt av glädje, frid, arbete, hälsa, ... deodoranter dig bäst.
Farväl vän!