fredag 28 september 2012

Fint som snus

Här kommer bilder på en helt ovanlig flaskdekoration.

Det som skulle vara med var förstås flaskan med vinet Valpolicella Allegrini, en burk snus General, cigaretter Prince och några påsar Samarin.
Och vad gör man med den underliga smak-, färg-, och formkombinationen?
Jag gick lös på lite smått och gott från trädgården: vindruvor, chokladblommor, oregano, rosmarin, lammöron, olivkvistar och alunrot. Både för att få in 
goda dofter och färger som passade till flaska och zinkfat.
Huvva vad snus luktar illa, t o m i en oöppnad burk. Kan inte tycka något annat, jag som inte snusar annat än när jag sover ;)

Och kunden, min allra bästa frisör, blev supernöjd. Tack Uffe för att du gillade min vindekoration och lycka till på resan.






5 kommentarer:

Linda sa...

Va läckert det blev, vilken fantasi du har :)

Jenny Hamberg sa...

Superläckert!! =)

Sanna sa...

Flera laster på ett fat!

Skönt å fantasifullt!

Xxx Sanna

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Tack Linda och Jenny för berömmet. Alltid kul att ni kommenterar.

Sanna: lättare att jobba med andras laster än med de egna.

Anonym sa...

Kan bara berätta att det blev en kalas kväll och allt kom till användning. Skulle gärna se att det kom ett sådant arrangemang hit till austalien, finns inte snus här. Kramar Uffe